sobota 6. září 2014

Malá lesní procházka


Tak dnes to ještě nebude o vaření, dnes se chci s Vámi podělit o chvíle které, mi přinášejí odpočinech, pohodu a kde do sebe načerpávám novou sílu. Není to ani turistické místo s uměleckými památkami, ani luxusní přímořské město či přístav.  
Ale obyčejný lesík, les, s malým rybníkem, který je obývaný spoustou vodních živočichů, kde na okraji dozrávají ostružiny, šípky, voní letní tráva a rozkvétá vřes. Zde je mi nejlépe, mezi paletou barev, kterou jen příroda umí vyčarovat.
 
Zvu Vás na malou procházku místem, které jednoduše můžeme nazývat domovem...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krásnou neděli Vám všem a když počasí dovolí můžete přidat i procházku lesní cestou a pokochat se babím létem.
 
Sonia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 komentářů:

  1. Milá Sonio, je tam nádherně, fotky to moc hezky zachytily! Taky bych se tam cítila dobře! Krásný sobotní večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za návštěvu, krásný nový týden i Tobě :-)

      Vymazat
  2. Sonička, príroda a prechádzka ňou je aj moja srdcovka...obdivujem jej nádheru v každom ročnom období lebo vie očariť a prekvapiť. Tešila som sa už na tvoje fotečky... Je to balzam na moju dušu. Všetko dobré ti prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko díky za milá slova, měj se moc hezky a krásné dny :-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, úplně dýchnou na člověka tu uklidňující atmosféru lesa:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani mám velmi ráda lesy, parky a zahrady, tak když mám možnost ráda relaxuji, měj se fajn :-)

      Vymazat
  4. Sonio, nádherné fotky s úžasnou atmosférou!:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne!! Hned by som na taku prechadzku sla. U nas je posledne tri dni uprsano, pripomina mi to jesenne pocasie, ked sme ako deti chodili kazdu sobotu a nedelu s rodicmi na dlhe prechadzky po prirode. Chyba mi to veru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji za milá slova, rozumím Ti ani nevíš jak, mám zatoulaným po světě, stačí jedna fotografie a hned vzpomínáme, nabíjíme energii i z maličkostí, měj se krásně :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komenty